Правила участі у конкурсі Food Vision

Правила участі у дитячому кулінарному конкурсі Food Vision

Дата проведення: 18 травня 2025 року

Місце проведення: Food Hall, ТРЦ «Екватор», м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 23

 

Хто може взяти участь

До участі запрошуються діти віком від 7 до 12 років включно

Кожен учасник може взяти одного дорослого помічника (дорослий може підтримувати, допомагати, але не готувати замість дитини)

Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією за посиланням

 

Як зареєструватись

Попередня реєстрація — обов’язкова

Анкету можна заповнити онлайн за посиланням.

Зверніть увагу, що процесі відбору анкет може зателефонувати організатор та попросити надіслати коротку презентаційну відеовізитівку

Крайній термін подачі анкети – 11 травня

 

Мета конкурсу

Food Vision — це про натхнення, творчість і віру в себе.
Ми хочемо показати, що кулінарія — це теж мова, якою діти можуть заявляти про себе на світ. А ще — це чудовий спосіб знайомства з Food Hall у ТРЦ «Екватор»

 

Як це відбуватиметься

Food Vision – це не просто конкурс, а справжнє кулінарне шоу!

  • 8 учасників, які готуватимуть страви наживо у Food Hall, буде обрано професійним журі серед поданих заявок
  • У випадку проходження до фіналу вам зателефонує організатор на вказаний номер телефону (прохання уважно перевіряти вказаний контакт, щоб з вами могли зв’язатись)
  • У фіналі кожна дитина готує одну будь-яку нескладну страву на місці під керівництвом наставника
  • Усі продукти, обладнання та посуд надає організатор
  • Час на приготування — до 45 хвилин

 

Як оцінюватимуть

Страви оцінює журі з кухарів та почесних гостей за чотирма критеріями:

  • Смак
  • Оригінальність
  • Презентація
  • Самостійність дитини

Усі учасники отримають диплом і подарунки від партнерів, а переможець — головний приз сертифікат на 10 000 грн на шопінг у «Велмарт», щоб створювати нові кулінарні шедеври

 

Фото- та відеозйомка

Під час конкурсу працюватимуть фотографи та відеооператори. Участь у заході автоматично означає згоду на використання зображень дитини у соцмережах ТРЦ «Екватор» та партнерів заходу.